Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

joi, decembrie 04, 2008

Vin Sarbatorile!

Astept cu bucurie iarna. Sunt in general o persoana care prefera caldura, dar iarna are frumusetea ei de ne-inlocuit. Nu vreau sa-mi imaginez o iarna fara zapada.

Imi amintesc de copilarie cand faceam cazemate mai inalte ca mine, si intram cate 10 inauntru, sau anii de liceu, cand a nins atat de mult intr-o noapte incat dimineatza abia reuseam sa mergem pe drum spre scoala, zapada era pana la glezne dupa ce strazile au fost curatzate cu plugul :)) Cand ne-am trezit dimineatza, mama a fugit prima data in curte, la catzel - se speriase ca a ramas inzapezit in cusca :D

Drumul spre liceu trecea pe langa un parc, iar la intoarcere era placerea noastra sa ne agatzam de pinii albi, sa le usuram cracile pline de o schioapa cu zapada pufoasa. Auzisem la radio ca ar fi frumos sa avem spirit civic sa ii ajutam pe cei de la primarie, dar pentru noi totul era o joaca - trageam de cracile pline si ne veseleam cand reuseam sa scuturam zapada peste cate o persoana grabita si incruntata, care incepea sa ne bodoganeasca.
"-Ne-au trimis de la primarie" - ziceam importante.

In ultimii ani, de cand sunt in Bucuresti, prind cate o ninsoare serioasa aici cam o data pe an.. Noroc ca de sarbatori plecam la ai nostri, in Moldova, iar acolo... Iarna e alba .

Ador sa fiu calatoare in decembrie. De fapt eu sunt calatoare cam in toate lunile anului, dar in decembrie schimbam CD-urile din masina si punem colinde. Poate spuneti ca e prea mult (ca timp), dar daca eu nu sunt acasa cam ultimele 2 saptamani ale anului, simt nevoia sa sarbatoresc mai mult. De asta am ajuns sa ne luam si un bradutz mai rezistent (cu termen de garantie nedefinit..) pe care anul trecut l-am impodobit pe la sfarsitul lui noiembrie si l-am strans prin februarie cred :D

Acum inca nu l-am facut, dar vine Mosu' Nicolae si am devenit nostalgica. Nu uitati sa va spalati ghetutzele si sa va aliniati maine seara toti papuceii, ca poate se gandeste Mosu' ca ati fost cuminti anul asta si scapati de nuielusha... :P

Eu voi fi plecata de acasa, dar imi voi pregati papuceii oricum, poate primesc macar o mandarinutza..

Nu ii uitati pe cei dragi in aceasta zi de bucurie, un cadouash cat de mic face sa vibreze orice sufletzel, chiar daca e doar o nuielusha cu funditza rosie.

Si mai ales nu-i uitati pe cei care nu se mai cred copii.. cu totii avem nevoie de dragoste si un telefon prin care amintiti cuiva de departe ca Moshu' i-a lasat un cadou la voi lumineaza inimi.


Va doresc un week-end cu vin fiert si scortisoara, cu mandarine si multe zambete.

Sa aveti parte de cadouri cat mai... zglobii ;)


Un comentariu:

hidroizolatii spunea...

frumoasa-i perioada sarbatorilor..frumoase-s obiceiurile, insa pentru multi..triste-s vremurile!

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx