Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

joi, decembrie 18, 2008

Ma schimb

Despre asta e blogul si asta se intampla. Ma schimb.

Am inceput sa scriu aici acu vreo 2 luni, dar deja am modificat descrierea de 2 ori, si acum trebuie iar sa gasesc altceva de spus, care sa ma caracterizeze. O voi face la un moment dat, cand voi simti ca intr-adevar am ceva de spus.. pentru ca momentan simt ca totul trece. Orice voi scrie, va trebui modificat din nou, cat de curand...


Sunt, din nou, alta.

Sunt uimita cat de repede se transforma toate in ultima perioada. Relatiile din jurul meu. Totul incepe sa curga mai natural si mai repede. Incepe sa dispara ceea ce nu mi-a placut niciodata: prefacatoria, atentia prea mare pentru imagine. Intalnesc oameni pe care ii stiam preocupati de imaginea pe care o transmit, care pur si simplu isi deschid sufletul. Renunta la ceea ce ii tinea intr-o rutina sociala. Omuleti de toate varstele incep sa-si asculte sufletelul...

Incepe sa dispara frica. Sufletelele din jurul meu incep sa-si descopere noi puteri, care au fost intotdeauna ale lor, dar carora, poate, nu le-au acordat prea multa importanta...

Si eu ma descopar, imi descopar puterile. Trec prin etape: azi strig din toti plamanii "I'm the king of the world" si tot azi pic in galeata cu melancolie.. Incerc sa leg viata de zi cu zi de ceea ce imi cere sufletelul si de multe ori vad doar inutilitatea din majoritatea actiunilor pe care le fac. Incerc sa nu ma invinovatesc pentru ele, dar cine reuseste?!

"Doar nu le mai fa!" - simplu de zis, greu de facut. Cum ramane cu responsabilitatile? Pot sa renunt, ar fi ok din partea mea, dar frustrarile pe care le-as crea nu mi se par naturale. Asa ca ma oblig (fata de mine) sa termin ceea ce am inceput, doar din daruire - sa daruiesc liniste celor care ma asteapta. Imi chem acceptarea in ajutor. Si ratiunea, sa-mi aminteasca sa nu ma mai inham la alte cele... pentru ca asta e stilul meu: sa ma apuc sa fac si una si alta, sa ajut pentru ca pot, dar pana acum m-am cam uitat pe mine..

A sosit momentul sa ma ajut pe mine. A sosit de mult, si deja am inceput. Simt tot ce am visat la o intindere de brat distanta. De asta doresc sa imi canalizez toata energia, gandurile si faptele, spre ceea ce am crezut o perioada ca voi atinge abia peste mult timp. Ma bucur sa vad ca era mai tangibil decat am indraznit sa sper!!!

Cred ca din acest sentiment de implinire am inceput sa fac acest blog, ca sa fiu si eu un arac in calea cresterii fiecarui sufletel cautator care mai are nevoie de un raspuns in plus fata de cele pe care le-a primit deja. Sa mai vada scris inca o data:

URMEAZA-TI CALEA!

Viseaza!

ASCULTA-TE!

Toate raspunsurile sunt in tine!

In fiecare clipa poti decide
sa schimbi
orice nu-ti convine la propria viata!

Esti liber!

Esti complet!

Esti minunat!

Esti creator!

ESTI CEEA CE GANDESTI!





Esti IUBIT, sufletelule!


IUBESTE-TE!





INDRAZNESTE!

Zboara liber!

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx