Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

miercuri, decembrie 03, 2008

Ca sa imi limpezesc gandurile

Am citit mai demult ca noi vorbim in special despre lucrurile care noua ne sunt neclare. Intram intr-o controversa pentru a ne gasi motive sa credem in ceea ce sustinem. Si remarc ca la fel se intampla cu mine, cu scrisul.

Inca nu stiu de ce am inceput acest blog. Stiu de ce l-am inceput, rational, dar ceva ma indeamna sa ofer, sa postez cat mai des ceea ce sunt, si e doar ceva ce simt, nu ceva ce inteleg.

Am trecut printr-o perioada in care cautam noi informatii, simteam ca vreau sa ma schimb si nu stiam cum. Si acum prin ceea ce postez sper sa ajut alte suflete intrebatoare sa-si gaseasca calea.

E mult spus. Inca nu am suficienta incredere in mine sa cred ca acum sunt capabila de asta, dar spre asta tind. Deja sunt pe drum... si zaresc destinatia!

Multe transformari in jurul meu in ultima perioada. Cautari, poate si multe frustrari, dar am incredere ca fiecare isi va gasi linistea. Schimbarile prin care trecem acum cu totii nu inseamna din punctul meu de vedere decat ca ne apropiem din ce in ce mai mult de Dumnezeu. Pana la urma asta inseamna ridicarea vibratiei...

Sunt o persoana care crede in multe lucruri. Crestinism condimentat cu taoism + multe alte arome ca ansamblul sa fie cat mai complet. Cred ca exista multe cai de a ajunge in acelasi loc. La Dumezeu. Sau pentru cei care nu se simt bine cu acest termen sa zicem Energie Creatoare, Sursa, Totul-si-Nimic, Iluminare.

Sunt multe cai pentru ca suntem diferiti. Si fiecare poate accede doar mergand pe drumul lui. Cand te ia mama de manuta si te duce la gradinita sau la scoala, asta nu inseamna ca te duci pentru ca vrei, pentru ca e calea ta. Dar cu timpul, poate deveni. Insa atunci deja incepi sa alegi: imi place asta, vreau sa merg la cursul asta, etc. Deci pana la urma chiar daca alegi o cale pe care merge majoritatea, tot iti pui amprenta personala. Si devine Calea Ta.

Asta e viata - am citit un proverb chinezesc care e atat de profund incat probabil doar daca il intelegi, fara sa ai nici o notiune despre energie, credinte sau puterea gandului, iti schimbi radical viata:

Daca un om face doar ceea ce se cere de la el, este un SCLAV.
Daca un om face mai mult decat ceea ce i se cere, este un OM LIBER.

Asa ca fiti liberi sa fiti!

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx