Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

vineri, decembrie 26, 2008

Imi incerc puterile

Mi-a imprumutat de curand un prieten o Egely Wheel - este vorba de dispozitivul pe care il puteti vedea functionand in videoclipul de mai jos:



Este vorba despre o rotita subtire, ca o foita de aluminiu, asezata in echilibru pe un ax subtire. Rotita se invarte la cea mai mica miscare din camera, la cel mai mic curent de aer - dar se roteste repede si haotic. In momentul in care este liniste si apropii mana de dispozitiv, rotita incepe sa se miste usor, viteza de rotatie modificandu-se odata cu starea sufleteasca.

Pe youtube gasiti diverse comentarii la videoclip, unele pro, altele contra, insa ceea ce am vazut cu ochii mei e ca la trairi diferite viteza de rotatie e diferita, crescand de cateva ori fata de viteza initiala.

Daca la inceput, in starea de constienta, roata se invarte pana la o valoare din scara rosie a indicatoarelor luminoase, in momentele de relaxare, de detasare, ajung sa se aprinda led-urile verzi.

Nu fara exercitiu!

M-am straduit mult sa ajung pana la verde... Am vazut ca pe masura ce eram mai relaxata, viteza de rotatie crestea. Insa am remarcat ca detasarea nu era suficienta. Cand ajungeam la un sentiment de multumire, de implinire, led-urile se aprindeau mai repede, pana mai sus. Dar cum acest sentiment e doar o clipa, la fel de repede pierdeam la inceput punctul de maxim...

Am incercat sa vizualizez diverse trairi: sa zic Tatal Nostru, sa ma imaginez inotand/plutind printre pesti, libera... Din ceea ce am experimentat pana acum, am vazut ca viteza de rotatie cea mai mare a fost atunci cand am atins un sentiment de detasare si multumire adevarat, cand ma simteam implinita si libera.

Am inteles ca acest dispozitiv poate fi realizat dintr-o bucatica de staniol taiata circular pusa pe un ac - avantajul dispozitivului care nu este chiar ieftin ar fi ca are in plus indicatoarele sonore si luminoase. Apropiati cat mai aproape mana de rotita, cu atentie sa nu o atingeti. Puteti pune ambele maini, una de o parte si una de alta.

In carte spune ca rotita se invarte in general in directia degetelor mainii - dar la mine se pare ca se invarte in sens invers.. se pare ca podul palmei mele e mai energizat decat degetele...(dar ma voi mai juca). Asa ca daca va jucati si voi, va recomand sa puneti intai fiecare mana separat, sa stabiliti un sens de rotatie, si apoi sa combinati cele doua maini, ca sa imprimati rotii acelasi sens de rotatie din doua surse diferite. La mine functioneaza f bine cu palma de la o mana si cu degetele de la cealalta orientate spre rotita..

Sunt convinsa ca rotita poate fi rotita doar cu puterea gandului, dar exact cum am scris, pentru asta e nevoie de un pic de... putere :)

Sper ca v-am starnit curiozitatea ;)

Pana acum, pe mine m-au ajutat aceste exercitii ca sa imi dau seama sa identific niste trairi in care aveam un maxim de energie, si acum, cred, mi-e mai usor sa stiu unde trebuie sa ajung... Pentru ca inainte incercam sa ma concentrez, dar se pare ca gandurile mele nu erau directionate bine, pentru ca nu am obtinut rezultatele la care ma asteptam.

Succes mult tuturor si rezultate cat mai bune!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ai incercat sa vezi ce obtii prin recitarea unei mantre?

Iunia spunea...

Nu practic Yoga (unde cred ca se invata mantre), iar in disciplinele spirituale cu care m-am intersectat pana acum nu am gasit ceva care sa imi dea impresia unei mantre.. Pls, feel free to share one with us! ;)
Merci mult!

PS. Am inteles ca Om(aum) Mani Padme Hum sunt niste silabe sacre cu o mare incarcatura energetica. Poate asta inseamna o mantra? Voi incerca cand voi ajunge acasa..

Anonim spunea...

....din cate stiu eu, "Om mani padme hum" este o mantra.
Nici eu nu practic yoga, si din disciplinele de care am dat, am inteles ca o mantra poate fi si o formula scurta sau un cuvant. De exemplu, cuvantul "voiosie" repetat cum ar trebui, poate fi o mantra.

Cristiana spunea...

LA MULTI ANI, IUNIA !!!
Cu mult-mult drag, Cristiana

Iunia spunea...

La Multi Ani, draga Cristiana!

La Multi Ani, cu mult drag, tuturor!

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx