Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

duminică, decembrie 14, 2008

Ai toate raspunsurile, trebuie doar sa vrei sa le vezi!

Vorbeam ieri despre raspunsurile pe care le primesti atunci cand incepi sa pui intrebari.

Cred ca raspunsurile vin continuu, au venit si inainte sa le caut, doar ca nu realizam ca erau raspunsuri pentru mine..

In urma cu ceva timp am inceput sa simt ca ar fi bine sa fac anumite lucruri. Pe unele le-am facut ( si asta mi-a adus multimire), pe altele nu le-am facut - atunci cand am simtit ca ar trebui sa le fac, sau nu le-am facut chiar deloc. La unele dintre aceste lucruri pe care nu le-am facut mi s-a demonstrat ca ar fi fost mai bine pentru mine sa le fac atunci cand am simtit, altele pur si simplu au ramas nefacute..

Asa ca am inceput sa ma incred mai mult in ceea ce simt ca trebuie sa fac..

Iar semnele nu vin doar din interior, vin de unde nu te-astepti. Cel putin mie copiii imi dau o gramada de raspunsuri. Poate pentru ca si cred in ei. .

Iar astazi am gasit o gramada de pilde la desene animate :)
In ultima perioada m-am uitat destul de rar la televizor (poate un film odata la doua zile..) - iar astazi cand am vazut ca pe HBO e Ice Age 2 initial am vrut sa nu ma uit, dar mi-am amintit ca intr-un timp mi-a placut.

Am fost uimita de cate pilde am gasit. Probabil fiecare vede raspunsurile pe care le cauta, dar totul avea legatura cu ceea ce ma nedumereste pe mine in ultimele zile..

Ce am invatat (ce mi-a re-amintit Ice Age2):

- traim ceea ce gandim despre noi: va mai amintiti de Ellie, mamutul care se credea oposum? La un moment dat spune: "M-am trezit dimineata oposum si acum sunt mamut.", iar mai tarziu: "Sunt mamut de 5 minute si deja te dai la mine?" - chiar daca ea a fost intotdeauna mamut, doar ca nu realiza asta.
Pana la urma suntem mereu aceeasi, doar mintea ne limiteaza sa credem despre noi doar ceea ce gandim ca e posibil...

- fiecare isi poate depasi limitele si poate face imposibilul posibil: dupa ce Sid il tot sugestioneaza pe Diego (tigrul) ca trebuie sa invete sa inoate, acesta ajunge sa se arunce in apa ca sa isi salveze prietenii, si reuseste. Abia pe urma Sid ii spune ca tigrii nu inoata..

- urmeaza-ti visul, urmeaza-ti calea, chiar daca nu stii unde te duce: aceasta deja e din urmatorul film, Intalnire de gradul 3: au fost o multime de oameni care au simtit ca sunt atrasi intr-un anumit loc, au simtit nevoia sa-l deseneze, sa-l sculpteze. Pana la urma unii au ajuns pana la el.
De fapt cred ca asta e cea mai importanta pilda: fa ceea ce simti!

Deschideti-va mintea si inima, lasati raspunsurile sa vina, lasati-le sa va umple viata!

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx