Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

vineri, noiembrie 14, 2008

Multumesc


Multumesc celor care au postat pe blogurile personale link-ul la blogul meu. Sper sa gasiti aici mai mult decat ceea ce va asteptati sa gasiti. Stiu ca asta intr-un fel ma obliga sa "tin pasul" :)

Dar o sa incerc sa nu ma simt obligata, ci doar sa fiu eu.

Se pare ca motivatia mea initiala a inceput sa se transforme ( asa cum totul se schimba ). Dintr-un blog in care adunam informatii a devenit un jurnal zilnic ( si e normal, daca mi-am ales acest nume pentru blog, Eu sunt ). Se pare ca am multe de spus. Mult de daruit si in acelasi timp - inca suficiente frustrari. Va rog, cititi cu obiectivism si nu va incarcati cu problemele de care eu incerc sa ma eliberez ;)

Va multumesc pentru apreciere, pentru gandul bun si pentru ca existati, chiar daca interactiunea noastra e doar una virtuala...

Cu dragoste.

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx