Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

joi, noiembrie 20, 2008

Cum mi-am schimbat viata alaturi de voi

Am început sa scriu pentru ca asa îmi găsesc mai coerent nişte răspunsuri. Am început sa postez ceea ce scriu pentru ca pun preţ pe sinceritate si am înţeles ca societatea nu e ceva de sine stătător ci noi toţi, toate sufleţelele adunate o formăm - iar pentru a schimba ceva, fiecare din noi în parte trebuie sa înceapă sa schimbe ceva asupra lui.

Am vrut sa dau exemple ca se poate. Despre asta e de fapt acest blog: ce caut, cum caut si unde ajung. Mă bucur sa vad ca exista persoane interesate de acest subiect, care se întorc pe aceasta pagina. Pana la urma, fiecare are ceva de spus si pentru fiecare exista cineva care are de invatat de la el.

Ceea ce vreau sa spun de fapt aici, prin tot, este sa faceti ceea ce simtiti, ceea ce va spune inima. Cand va ascultati inima e uimitor cata fericire apare! Doar pentru ca daruiesti, pentru ca faci totul din toata inima. Suntem vibratie si atunci ceea ce emitem, atragem. Daruind vei dobandi.

Nu e doar o fraza spusa ca sa impresioneze, analizand-o un pic veti vedea ce mult adevar se ascunde in spatele ei. Unul din principiile cele mai importante ale vietii. Se aplica in tot: in ceea ce aveti, fizic, dar si din punct de vedere al relatiilor.

Si acum privind un pic mai adanc, in momentul in care daruiesti ceva, inseamna ca ai. Stii ca ai acel lucru, pentru ca altfel nu l-ai putea darui. Si constientizarea acestui lucru poate aduce multe momente de fericire.

De exemplu: am doar 5 lei in portofel. In momentul in care dau 1 leu de pomana, realizez ca l-am dat pentru ca il aveam... il aveam in plus...

Si in momentul in care mintea ta e convinsa in fiecare moment ca ai in fiecare clipa tot ce iti este necesar, ba chiar si ceva in plus, cu care ii poti ajuta pe cei care au nevoie, viata ta vibreaza in consecinta. Energia gandului tau atrage energii de aceeasi vibratie, si cu cat gandul e mai puternic, materializarea e mai placuta.

Lasati-va liberi si veti descoperi de multe ori ca ceea ce va doriti vine la voi prin cai nebanuite. Nu va fi necesar sa achizitionati unele din lucrurile pe care le doriti si de multe ori cand nu gasiti solutii, ele vor aparea de la cei din jur in momentele in care nici nu va asteptati. Tot Universul va lucra in favoarea voastra cand incepeti sa va creati viata constient.

Ceea ce va spun, va spun din experienta, din ceea ce am reusit sa fac cu viata mea. Si aplic inca totul la un nivel atat de inconstient, de mic si nestructurat, incat ma mir ca iese! Si iese intr-un timp din ce in ce mai scurt. Intr-o zi mi-am amintit ca n-am mai facut de mult un puzzle si ma gandeam de unde pot lua unul frumos. Intr-o saptamana-doua am primit unul cadou. Si exemplele sunt multe, la niveluri diferite ale dorintelor, de la ceea ce mananc zilnic, ce fac in fiecare zi si pana la relatia pe care o am si care s-a transformat.

E important sa va ganditi fara a dori lucrul respectiv, pentru ca daca va concentrati pe faptul ca vreti, atunci Universul va aduce in viata voastra dorinta. Ganditi-va ca si cand deja aveti tot, imaginati-va folosind lucrul respectiv si fiti constienti ca il aveti deja.

E ca si atunci cand suntem bolnavi, ne punem intrebarea: ne omoara aceasta raceala? Nu. Atunci inseamna ca suntem deja pe drumul spre insanatosire. Chiar daca apogeul racelii nu a trecut. Deja nu mai e o problema de insanatosire, ci o problema de timp. Asa se intampla cu tot ce dorim sa materializam in viata noastra. Gandul constient il aduce in prezent. Lasati orice indoiala de o parte si fiti constienti ca meritati tot!

Bine-nteles, in momentul in care ajunge sa se materializeze ceea ce doriti puteti spune ca e doar o coincidenta, cum a fost in exemplul meu cu puzzle-ul, ca de fapt totul s-a intamplat doar din motive + consecinte rationale.

Dar daca e mai mult decat atat?


Later Edit:
Si ca sa fie clar pentru toata lumea ca totul e doar o maaare coincidenta universala, am descoperit ca si altii au vorbit azi despre aceleasi lucruri pe blogurile lor, si in consecinta va recomand si eu cu caldura sa vedeti filmul "The Secret", film pe care nici eu nu l-am vazut inainte, dar care prezinta exact aceleasi idei pe care le-am expus si eu mai sus: unde pleaca gandul, pleaca energia.



Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx