Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

sâmbătă, noiembrie 08, 2008

Salata


Azi am mancat sanatos. Mancare nepreparata termic.

Trei frunze de salata, le-am spalat, le-am taiat si le-am intins pe o farfurie.
Trei ciupercute, la fel - spalate, taiate felii ( crude ) si puse peste salata.
O rosie, taiata feliute, deasupra.
Cas dulce de vaca, bucatele, peste legume.

Asta a fost tot. Imi place acest gen de mancare. Te adaptezi dupa ce gasesti la piata. Ieri am mancat conopida, cruda. O rupi buchetele si eventual adaugi morcov crud, taiat subtire, pe lung ( il poti pune intr-un pahar cand il pui pe masa, arata foarte imbietor... ).

Daca crezi ca e prea fada mancarea, poti face un sos din smantana in care adaugi dupa pofta inimii: intr-o zi busuioc, intr-o zi cimbru, scortisoara sau curry.

Nu prefer sarea, pentru ca face mancarea mai concentrata si nu se mai simt aromele.

In salate folosesc smantana sau iaurt, nu pun otet niciodata, iar ulei doar de masline - in salata de rosii cu busuioc.

Fiti inventivi cu salatele: morcov ras, salata verde, iaurt si ridiche rasa. Salata de morcovi, telina si mar o cunoaste toata lumea. Rosii cu smantana si cu orice va mai trece prin cap!

Puteti completa cu cas, branza dulce sau sarata, cum preferati, si daca va lipseste carnea, adaugati ce va place: piept de pui sau sunculitza...

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx