Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

joi, noiembrie 13, 2008

Imi place sa modific

Intotdeauna am fost inventiva. Mi-a placut sa gasesc solutii. Chiar daca exista o varianta de a rezolva o situatie, mi-a placut sa caut ceva nou, inedit.

Initial toate aceste inventivitati au venit din cauza lipsurilor. Si improvizezi, in functie de ceea ce ai. Ma simteam prost pentru toate artificiile pe care le cream, dar acum incep sa ma intreb daca le faceam din nevoie sau doar pentru ca asta eram/sunt...

Acum ceea ce fac din ceea ce am la indemana apare din placere. Imi aduce o multumire deosebita sa reusesc sa folosesc ceea ce pare inutil la prima vedere.. O mare perioada de timp am crezut ca e vorba de zgarcenie, si ma auto-acuzam. Acum o interpretez ca si grija de a nu face risipa si de a nu depozita si mai mult gunoi pe aceasta planeta un pic prea chinuita de noi.

Sunt perfectionista. Grabita, sa termin repede. Cu ceea ce ma intereseaza, pentru ca in rest nu prea aloc energie pentru lucrurile care imi sunt cerute... Si perfectionismul despre care vorbeam se manifesta in imbunatatirea anumitor sisteme, pe care cei din jur tind sa le ia drept bune pentru ca toata lumea le foloseste.

Exemplu: urasc placile de rigips. In momentul in care vrei sa dai o gaura in perete, sa montezi un corp suspendat, acesta ar trebuie sa se sprijine de fapt in peretele care este cu pana la 10 cm mai in spate... Inteleg necesitatea rigipsului si cat de putin au meseriasii de muncit acum, nu mai gletuiesc kilometri patrati pe luna... Dar ca utilizator final, prefer sa pot atinge direct peretele din beton armat gletuit si bormasina cu percutie, capabila sa-l strapunga.

Nu mi-a placut niciodata sa dau bani pe servicii, mi s-au parut intotdeauna bani pierduti doar pentru ca nu stiu sa fac un anumit lucru - pentru ca majoriatea acestor lucruri suntem toti capabili sa le facem. Asa am ajuns sa pun gresie ( acum stiu de ce unora le ies peretii strambi: in primul rand pentru ca nu au o motivatie buna-nu e apartamentul lor!, combinata de multe ori cu lipsa experientei...), sa modific circuitul electric ( de la o priza cu impamantare am tras curent pana la un intrerupator pe balcon, de unde pleaca curent spre aplica si spre o alta priza din care se alimenteaza acvariul ), sa fac un acvariu si capac cu iluminare pentru el. Am proiectat mobila, am creat ca un puzzle corpurile care venisera in pachete plate si imbunatatesc de fiecare data cand pot orice situatie - sablon care imi pica in mana.

Am un cap pe umeri si vreau sa il folosesc de fiecare data cand e vorba de ceva ce urmeaza sa fac pentru mine. Nu vreau sa ma las influentata, ca nu se poate cum vreau, ca e prea greu, ca poate costa prea mult, ca nu se poate face sau ca nu exista. Visurile mele sunt ale mele si e de datoria mea sa le realizez si sa le imbunatatesc :)

Cea mai buna RECOMPENSA este multumirea ca sunt utila pentru mine, ca am reusit eu sa realizez ceea ce mi-am propus.

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx