Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

duminică, octombrie 19, 2008

Un nou inceput

Un nou site. Un nou blog.
Motivatia? Sper ca aici voi gasi o metoda mai buna de organizare si arhivare a postarilor.

In primul rand pentru a gasi eu mai usor ceea ce citesc mai des.. :D

Nu imi propun sa scriu, sunt o persoana care mai mult asculta decat vorbeste, care mai mult citeste decat scrie.

Am inceput blogurile doar din dorinta de a impartasi si altora multe din informatiile pe care le-am descoperit - si nu imi place sa trimit e-mailuri, sa fac spam, asa cum nici nu imi place sa primesc. In plus, alegand aceasta varianta, de a posta la randul meu ceea ce mi se par interesant, sunt convinsa ca aceste informatii vor ajunge la mai multe persoane - care cauta, cu care n-am nici o legatura personala.

Domeniul care ma intereseaza e descoperirea personala. Nu caut sa fiu originala, nu cred ca mai exista asa ceva pe lume, e aproape imposibil sa spui ceva nou. Copyrightul e ceea ce ma tine un pic, sper sa nu supar pe nimeni re-postand ideile; oricum voi incerca sa pun si sursa la fiecare post, ca sa poata descoperi oricine doreste mai multe informatii legate de subiectul respectiv.

Abia astept sa vad unde o sa ma poarte acest nou inceput :)

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx