Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

joi, martie 19, 2009

O zi cu tot ce iti doresti!

Nu mai pot sa fiu cum eram acum jumatate de an. Cred ca nu m-as mai putea suporta... Eu simt ca m-am schimbat enorm! si asta de la o luna la alta.

Cu adevarat videoclipul Create Your Day m-a influentat foarte mult. Mi-a schimbat cu adevarat viata. Realitatea.

De fapt nu atat videoclipul, cat faptul ca am crezut in el si, chiar mai mult, faptul ca am inceput sa aplic.

Cand ma trezesc si sunt cu ochii inca inchisi, imi aduc bucuria in suflet si las sa zboare in Univers cateva ganduri pline de lumina pentru mine si pentru ziua minunata in care am intrat. Incerc sa traiesc senzatia bucuriei venite din lucruri total noi pentru mine, din intalnirea cu oameni minunati, din orice noua aventura pe care o astept cu bratele deschise!

Si cand la mijlocul zilei ajung in situatii inedite prin care nu am mai trecut, imi rade sufletul la cat de frumoasa e viata! Cand traiesc ceea ce m-am bucurat ca o sa traiesc, prind si mai mult curaj ca suntem gand si minte in lumina si gandesc si mai amplu, visez cu incredere.



Sunt aceeasi si totusi alta. Mi-am schimbat majoritatea principiilor in ultima perioada, iar acum incerc sa ma adaptez la realitatea din care faceam parte. Incep sa ma fac cunoscuta asa cum sunt acum prietenilor, apropiatilor. Imi dau seama ca ii judec, ca am retineri in a le arata ca sunt cu totul altfel decat ma cred sau ma stiu ei.

Banuiesc ca ar trebui sa introduc si asta in algoritmul meu de a-mi crea ziua: ma arat cu bucurie lumii asa cum sunt.

Va doresc sa vedeti ca aveti o zi asa cum o doriti!

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx