Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

sâmbătă, ianuarie 10, 2009

Profiluri in timp

Cum acest blog devine o arhiva a starilor prin care am trecut si deoarece am ajuns la concluzia ca descrierea mea nu ma mai caracterizeaza, m-am gandit sa fac aceasta postare in care voi adauga toate modificarile la profil pe care le voi face de acum incolo.

Asa ca:

Profilul meu pana astazi, 10 ianuarie 2009 (a mai suferit mici modificari de la inceperea acestui blog):

Despre mine

Fotografia mea
Iunia Diaconescu

Caut.
Ma caut.

Nu confundati cautarile mele cu raspunsuri universal valabile.
Sunt doar cautarile si raspunsurile mele - si probabil nici macar pentru mine nu sunt valabile in orice moment, deoarece eu sunt schimbare, in fiecare moment alta, cu alte dorinte si credinte.

In Conversatii cu Dumnezeu Neale Donald Walsch spune ca nu exista rau, nu exista bine, tot ce am trait pana acum ne-a adus in acest moment perfect de ACUM, cand ne constientizam cine suntem.

Suntem un tot, uniti, dar si diferiti, fiecare o individualitate. Fiecare merge pe drumul lui. Descoperiti cine sunteti! Nu-i lasati pe ceilalti sa va convinga de adevarul lor, experimentati-va propriul adevar.

Fiecare are drumul lui.. si drumul fiecaruia este in fiecare moment intr-un singur fel: PERFECT! :)

Cu mult drag,
Iunia Diaconescu



LE:
12 august 2010 - 14:08

Descrierea blogului pana in acest moment a fost:


Eu sunt

Exist.
Indiferent ce fac, ce gandesc... Independent de parerea celorlalti.
E drept ca totul din jur ma afecteaza, ma schimba, ma creeaza; dar eu exist oricum: constient sau inconstient, cu alegeri active sau usoare. Sunt o parte din intreg si in acelasi timp Dumnezeu in toata splendoarea sa. Pozitiv si negativ, totul sau nimic - nu exista limite!
Decat cele in care credem... :)


31.08.2010, 09:26

Am modificat descrierea blogului din nou. Din:


Exist.
O lumina stralucind. In jurul meu - lumina sau intuneric - ma adaptez, ma armonizez, par ca devin mediul ce ma inconjoara... sau mediul devine eu?... Sunt o parte din intreg? Sunt totul?

Limite, in afara de cele din minte, exista?


a devenit:


Adaptare si armonie

3 comentarii:

Anonim spunea...

Faina cartea de care pomenesti. La fel si filmul respectiv.
Succes in cautarile tale.

Iunia spunea...

Informatiile pur si simplu au venit pentru ca asa trebuia sa se intample.

Filmul nu l-am vazut, iar primul volum al Conversatiilor cu Dumnezeu a ajuns la mine "din intamplare" - era o carte imprumutata de cineva altcuiva, am vazut-o, am rasfoit-o si n-am mai lasat-o din mana (persoana care a primit-o a privit-o cu indiferenta in momentul respectiv, cartea ar fi ramas necitita atunci daca n-as fi deschis-o eu..)

A aparut in viata mea sa ma pregateasca pentru partea ca sa zic asa mai jos pe care am trait-o si m-a ajutat sa trec peste.. A fost perioada in care am inceput sa citesc genul asta de carti, si Coelho.

Am cumparat primele 5 volume (CCD, Prietenie si Comuniune cu Dumnezeu) - dar ultimul volum nu l-am deschis niciodata pana anul trecut, cand am luat cartea si am citit-o in intregime! Superba!

Acum le-am imprumutat si eu, ca sa schimbe vieti dupa cum le e menirea..

Ceea ce am trait cu Conversatii Cu Dumnezeu vol I si cu Comuniune cu Dumnezeu m-a ajutat sa inteleg ca sunt puncte din viata noastra prin care trebuie sa trecem si ca fiecare lucru are timpul lui.

Trecand peste mesajul din carte, am invatat sa accept ceea ce primesc, si .. ghici! - sa fiu recunoscatoare pentru asta ;)
(se repeta des ideea in ultimele zile, se pare ca mai avem de inteles..)

Anonim spunea...

Mie mi-a aplcut tare mult filmul, si ce spunea autorul "conversatiilor" in film. carea o vazusem, insa titul mi s-a parut suspect. am citit o carticica a aceluiasi autor despre lucrul cu lumina asa ca in cele din urma am cedat... si am cetit si "conversatiile".. si i-am fost recunoscator pentru asta.

referitor la repetarea idei de recunostiinta in aceste zile ... imi pare bine ca este asa. poate ca asa, obiceiul respectiv va "iradia" si va fi repetat mai des.

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx