Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

vineri, ianuarie 29, 2010

Ceva nou... Sa fie in aer? :)

Azi am experimentat ceva nou :)

Faceam un exercitiu de respiratie, pe muzica. Inspir, apnee, expir pe jumatate din timpii in care am tinut apneea. Am inceput cu 8, 16, 8 - urcand apoi timpii de apnee si proportional pe cei de expir.

La sfarsitul exercitiului, cand s-a terminat muzica, am inceput sa respir normal (ziceam eu..) - insa am remarcat ca inspiram foaarte lent. Raaar... Atat de rar incat mi se parea ca nu inspir nimic. Si in acel moment am simtit ca ma umplu de energie. Ca ceea ce inspir nu e aer, ci energie, particule luminoase de energie.

Am fost un pic surprinsa, concentrarea mi-a scazut si m-am simtit normal. Apoi m-am concentrat din nou si am simtit cum inspir energie, particule, cum ma energizez si cum ma umplu de sus in jos. Era foarte misto. Daca pana acum stiam asta mai mult teoretic si o faceam / gandeam mecanic, acum chiar am simtit si am mai inteles ceva.

Apoi m-am concentrat pe expiratie. Mi-am dat seama ca de o perioada mare de timp (de nivelul anilor..) atunci cand ma concentram pe ceea ce elimina corpul meu, ma gandeam ca ma purific, corpul se purifica si scoate in exterior particulele murdare.

In seara asta insa mi s-a schimbat optica si in privinta a ceea ce iese din corp. Am constientizat ca ceea ce expir e aceeasi energie, stelute luminoase, pe care le inspir. Ca eu sunt energie, ca sunt acelasi lucru cu ceea ce inspir si cu ceea ce expir.

A fost minunat! Exercitiul s-a terminat cu o umbra ce s-a oglindit / a coborat pe usa de la balcon.. inca nu stiu daca a fost o umbra sau am inceput sa vad things, dar cred ca mi-a fost suficient frica de asta pana acum, cred ca acum pot sa-mi permit sa vad si 'nevazutul' cu curiozitate si dorinta de a invata..

Va imbratisez cu drag!

2 comentarii:

Mikka spunea...

Sa fie, sa fie...? Este! In aer si in ochi. Minunata vederea asta! Bucura-te!

Iunia spunea...

O primavara minunata, Mikka! :*

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx