Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

miercuri, martie 10, 2010

We are ONE!


Am facut schimbarea in mine, e normal ca si realitatea exterioara mie sa se schimbe. Ciudat si dificil de acceptat e sa vad ca anumite evenimente s-au pus in miscare inainte ca eu sa schimb ceva in mine, inainte sa iau decizia schimbarii..

Si atunci iar mintea mea pleaca rational zicand ca 'a, dar probabil eu m-am schimbat mai demult, si ceea ce s-a intamplat acum e pentru ceea ce am devenit mai demult, iar ultimele principii pe care le-am schimbat, ei bine, ele vor incepe sa se manifeste in viata mea mai incolo'...

Asta probabil datorita viziunii inca limitate si obisnuintei de a vedea timpul liniar, intr-un singur sens. De a vedea ca suntem separati. Pentru ca ceea ce am trait in mine in momentul in care am realizat ca anumite evenimente pe care le traiesc acum dupa cum am gandit, dar care s-au pus in miscare inainte sa iau decizia constient sa schimb ceva in directia respectiva, deci ceea ce am trait in acel moment a fost intelegerea faptului ca suntem toti in comuniune, parti ale aceluiasi intreg, cu un scop comun.

Starea pe care am trait-o atunci a fost deosebita, acum a mai ramas doar explicatia logica, pentru ca ceea ce am trait a fost 'din alta lume'. Acum a mai trecut un timp, lucurile s-au mai sedimentat, am iesit din ele si reusesc sa vad - ca m-am speriat in acelasi timp in care am fost incantata.

Acum stiu ca odata ce am trait deja aceasta stare, va mai apare in viata mea si o voi trai din ce in ce mai des - asa ca stiu ca in momentele in care, poate, ma va deranja ceva in exterior, o sa-mi amintesc ca totul se intampla din dorinta si comuniunea noastra a tuturor, pentru un scop care, poate, pe moment ne scapa - dar care e in noi insine si pe care-l stim si-l simtim, pentru ca altfel n-am interactiona asa cum o facem. :)


Ma iubesc si Va iubesc ca pe MINE!

3 comentarii:

NightOn spunea...

Unele schimbari se produc la un mod destul de subtil. Tocmai de aceea trebuie constientizare. Intr-adevar, toti suntem unul si sper ca din ce in ce mai multa lume sa realizeze acest lucru. Sper sa incepem sa nu ne mai facem rau unul altuia dar mai ales sa nu ne mai facem rau noua insine. Imi place mult postarea ta asa ca iti urez la cat mai multe :)

Iunia spunea...

Multumesc, si tie! :)

GabyS spunea...

Frumos material...
Uite un clip interesant intitulat chiar "We are One":

http://www.youtube.com/watch?v=QeJK2AZKqEI

Numai bine!

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx