Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

joi, mai 14, 2009

Traieste!

Acum!

Asta e viata ta, asta e momentul pe care il astepti!

Nu-l lasa sa treaca pe langa tine!

Am inceput sa recitesc "Tao Te King" de Lao Tze - o carte scrisa in sec 6 ien. Mi se pare o carte extraordinara. Am regasit in ea principiile filozofice in care cred, dupa care traiesc si pe care le-am preluat din cu totul alte surse. Poate ca e doar viata mea, realitatea mea, dar mi se pare ca in tot ce am citit si am invatat in ultimii ani am dat peste aceleasi concepte - indiferent ca erau carti din Orient sau Occident, China, India, State sau Romania. Pana la urma toate spun acelasi lucru. Cu diferente, e adevarat.. si fiecare din noi se regaseste in alte scrieri - pentru ca suntem diferiti si e normal asa.

Ma regasesc aici foarte mult. De multe ori, citind alte texte, au aparut frustrari. Aici apare liniste. Pentru mine, asta e semnul ca e OK.

E o carte care se citeste cu pasi mici, cel putin de mine.. :)
Mai am altele incepute, dar citesc ceea ce ma atrage pe moment, ceea ce simt. N-as putea sa citesc o carte doar ca sa o termin. Pentru ca o fac pentru propria placere, pentru ca vreau - asa ca e normal sa merg in ritmul meu. Am o carte pe care am inceput-o acu vreo 6 luni, am citit-o pana la jumatate, apoi am dat-o unei prietene. De vreo doua luni am reinceput-o - si am ramas la aceleasi 2-3 pagini de cateva saptamani.. si ceea ce am citit ultima data in ea m-a facut sa mai inteleg cate ceva despre ceea ce judecam (postul anterior) - si asta dupa ce mai citisem fraza respectiva de vreo 5 ori in momente diferite, fara sa vad acelasi lucru..

Sa mai spuna cineva ca nu suntem niste ciudati! Sau, ca nu sunt o ciudata! :)
Dar asta sunt, si m-as frustra daca as fi comuna, nu ciudata! ;)

Astazi am plecat cu treaba in oras, vreo 2-3 chestii importante - care nu s-au finalizat asa cum m-as fi asteptat. Dar in calea mea am ajuns sa mai realizez cate una alta, am fost dusa prin treaba pe care trebuia sa o fac in niste locuri care mi-au oferit niste potentiale noi, am ajuns sa realizez altele pe care mi le-am dorit mai demult - deci pana la urma a fost o zi foarte reusita (asa ma simt pe interior) chiar daca in planul fizic ceea ce am plecat sa fac nu am realizat.

Din nou, sunt (par) prea ciudata :) - si neinteleasa. Dar asta e tot farmecul! :) Sa reusesti sa faci ceea ce iti doresti. Sa fii plin de viata. Sa fii fericit!

Cu totii meritam sa fim fericiti! Iubiti!

Mi-a fost greu sa accept aceste cuvinte: "Meriti sa fii iubita. Nu trebuie sa faci nimic pentru asta. E suficient ca existi!".

Sau, si mai tare: "Ti-e frica sa fii fericita?"

Not anymore!!!

Acum ma arunc cu capul inainte. Experimentez. Iarasi revin la ceea ce mi-a spus o prietena: "Mai bine regret lucrurile pe care le-am facut decat cele pe care nu le-am facut"

Eu nu vreau sa regret nimic, cum spunea si Musashi. Si in viata mea sunt putine lucrurile pe care am regretat ca le-am facut. Acum am inceput sa trec si peste asta, am inteles ca trebuia sa le fac, ca sa inteleg. Dar probabil la fel e si cu lucrurile pe care am regretat ca nu le-am facut: trebuia sa inteleg.. :D

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx