Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

joi, august 26, 2010

Recomandari

Am avut o perioada mai aglomerata, am scris mai putin in ultimele luni, v-am citit mai deloc.. Azi am mai compensat, si din locurile peste care mi-am aruncat privirea va recomand:

Protectia PSI - Diana Claudia / Maydaya de pe Puterea Prezentului (stong heart)

si

Sfaturile lui Darael, cu Pasarea Phoenix dupa el :)


Lucruri necunoscute? As zice mai mult.. 'uitate', in sensul 'ah, am uitat sa-mi amintesc de asta mai des...'

Amintiri ce se merita revazute... E simplu sa le transformam in prezent, in ACUM. Cu un pic de consecventa in gandire, putem ajunge sa ni le reamintim zilnic, sa le facem Viata Traita.

Si cine stie in ce mod miraculos ne trezim ca ni s-a schimbat viata!... Surprinzator, ne-am putea trezi ca suntem sanatosi, ca avem tot ce ne-am dorit ever si sa vezi atunci bocete si disperare ca victima din noi se simte abandonata, parasita, nebagata in seama, flamanda.. deh, poate da coltu' de inanitie.. :)) Depinde de concentrarea fiecaruia.. ;)

2 comentarii:

Bliss spunea...

Mulțumim pentru recomandări. :)

Darael spunea...

Sau poate nu depinde de nici o concentrare.... poate aceasta e marele miracol, faptul ca oricine poate sa aplice... doar sa doreasca acest lucru.

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx