Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

sâmbătă, mai 01, 2010

Ma mut. Din nou!

Abia ce m-am intors de la apartamentul care va fi casutza mea pentru perioada urmatoare. Mai am un pic si termin cu mutatul. Aici, de unde ma mut, am stat.. 2 luni :)

Cand mi-a cerut proprietara chiria in avans, pentru doua luni, m-am intrebat: "oare stau doua luni?... da, stau.." - si iata ca am stat chiar doua luni...

Ma gandesc acum sa-mi fac programul un pic mai bine, ca deja ma bate gandul ca n-o sa stau prea mult nici aici unde ma mut.. Dar ce sa fac daca ma adaptez atat de repede, si simt ca deja detin acea experienta si caut ceva nou? Ce sa fac, sa mut mobilele prin casa?! Am incercat asta intr-o perioada, dar mai mult de 3-4 ani nu functioneaza nici asta... Sau cel putin asa era inainte, ca acum vad ca schimbarile vin de la luna la luna, de la saptamana la saptamana.

Adevarul e ca lucrez cu mine si incerc sa vad care sunt obisnuintele mele in prezent si de unde vin, ce momente din trecut le-au creat si de ce. Schimband o parte din ele, e normal, cred, sa ajung sa schimb si mediul si grupul de oameni in care imi petrec majoritatea timpului. Asta doar in cazul in care cei din jurul meu nu merg in aceeasi directie cu mine, pentru ca in acest caz, cand in continuare vibratia ramane comuna, banuiesc ca drumurile nu au de ce sa se separe.

Am inceput de curand "Al cincilea munte". Din nou! :) E o carte care mi-a trecut de multe ori prin maini. Si dupa ce am deschis-o, mi-am gasit raspunsul chiar pe prima pagina: " Domnul este Unul[...]. El nu i-a spus lui Moise ca e bun sau rau, i-a spus doar atat: Eu sunt. Deci El se afla in tot ce exista sub soare, in trasnetul care distruge casa si in mana omului care o ridica la loc".

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx