Cei care au privilegiul de a sti, au datoria de a actiona. (A. Einstein)

miercuri, aprilie 14, 2010

Cum functioneaza mintea mea..

Astazi am urmarit cu incantare cum doua femei minunate aratau unui prieten cum isi poate dezvolta afacerea si pe unde ar trebui sa urmareasca sa caute noi oportunitati. Eram un pic melancolica din cauza faptului ca si eu aveam uneori viziuni ample si marete, dar de obicei ma simteam neascultata sau chiar nu indrazneam sa ma exprim din cauza aceleiasi pareri proprii: ca "altii" nu doresc sa auda ca vad mai mult decat au vazut ei, ca se simt agresati ori de ceea ce spun ori de felul in care o spun.

Si apoi am inteles: daca eu am aceste asteptari, sa nu fiu auzita sau ca "lumea" sa se simta deranjata sau agresata cand ma exprim, cum altfel ar putea fi realitatea mea?!? Cum as putea trai altceva decat ceea ce astept, ceea ce 'stiu' ca o sa traiesc?!?

Freaky...

Ma intreb inca cu cate 'principii' si feluri de a gandi sunt in acelasi stadiu.. Sunt lucruri care par ca 'nu-mi ies' - dar acum e atat de clar ca 'nu ies' doar din cauza modului meu de a gandi! Si chiar daca stiu ca ceea ce ma nemultumeste e din cauza felului in care gandesc, tot parca ceva ma mai retine uneori sa intru in mine, in minte, sa vad de unde pleaca.. O fi frica? Hahaha! :)))) Mda, norocul meu ca stiu ca sunt mai puternica decat ea..;))

Ei, oricum, e de bine ca mai dau de mine, ca mai vad 'cum functionez' - cat de 'conform manualului' sunt! ;)

Niciun comentariu:

Sufletzele curioase

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Practical Guide to FREE ENERGY Devices - Patrick J. Kelly

o carte de peste 2000 de pagini cu patente, motorase, scheme - numai bune de puse in practica

http://www.free-energy-info.co.uk/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx